12/09/2011

akhirnyaa , legaa dapat tengokk !~

hari ini nak post yang akhirnya dapat jugak tengok cite Ombak Rindu . tapi hari ini baru nak rajin updatee . post kelmarin yang aku kata aku nak tengok esok nye tuhhh cuma tinggal kata-kata jee sbbnya aku tak dpt tengok ponn .haha .sebabnyee ?? sebabnye adalah
SOLD OUT !! . dua timing shows pada hari sabtu itu SOLD OUT . sungguh agak mendukacitakan lahhh kannn .haha . sedihh sungguh nakkk . sob sob sobb ~

tanpa membuang masa dan nak ubatkan hati kami yang lara kann , kitorang tengok lah cite lain , dan tanpa fikir panjang , kitorang beli tiket Ombak Rindu untuk esoknyee sekali .haha .takot kempunan lagi kan , so , beli awal awal .haha .

dah beli tuh , simpan lah tiket tuh kat purse aku and pergi beli popcorn and air .haha .aku nie tak sah kalau tak ada dua tuhh .kitorang tengok cerita Misteri Jalan Lama .

aida kata cite nie mcm ULTRAMAN .haha .memang betul jugak , sebab watak Que Haidar boleh bertukar mcm ultraman .hoho

seram cite nie , lawak .haha boleh lah kann .cite pasal bunian-bunian tuh kann .huhu




nie dia ..





Hans isaac dgn Que Haidar








watak Harak yang jahat , dah lah hodohh .haha geli aku tengokk !

haha pi lah tengok . kitorang dah tgk .haha




esoknyee pada hari ahad , pukul 2 .ktorang pon berlepas lah untuk menonton cerita yang dah lama kami tunggu-tunggu iaitu Ombak Rindu . bestt , sweet ,kelakar haha .dalam tengah-tengah sedih pon boleh buat lawak , tengah serius pon boleh rasa lawak .haha

permandangan yang cantik , lakonanan yg mantap .

sedihh , sebak aku tengokk .lagi-lagi time Hariz tuduh Izzah bukan-bukan....

mmg best lahh kann , mmg cite-cite cm niee aku minat .tapi aku tak baca novel die ponn .sapa yg baca mesti tak puas hati kan sebab ada part yang diorang cut .






okeylah . itu jee . kbhai :)

2 ulasan:

  1. waaa . best nya . org tk dapt tgk lagi . sob2 .

    BalasPadam
  2. kenapa tak tgk lg :) tak pee , ada masa pi lah tgk nti k .

    BalasPadam